Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:15
איך לסקורטינס לא צריך להתנהג בפגישה עם הלקוח

הרבה אומר מה מחויב להיות ליסר, על התכונות החיוביות שלה ועל מה שהיא צריכה להיעשות בפגישה עם הלקוח. כולם יודעים כי מערכת הכללים, אשר צריכה להיות נצפתה כמו כל אישה שעובדת בתחום הפנאי, כדי להגן על עצמם מפני אובדן הלקוחות ה המוניטין הזוהר. במאמר, אנו נראה איך אסקורדמות בשום פנים ואופן אתה צריך להתנהג עם יזמים ומיליונרים על תאריכים.

לפרק מהפגישה

Clouding הלקוח נחשב לבסוף להיות מאוד כמו שאנחנו כל הזמן מדברים, מגונה. אנחנו מדברים על המצב כאשר כבר הסכמת בזמן ובמקום, ובסופו של דבר אתה, זה הפך, החליט "לכלול את האחורי". בפרט, אין צורך לעשות זאת, אם אתה עובד עבור המנהל או הסוכנות, גם במקרה זה, כאשר הוא כבר, לשים את זה בעדינות, התשלום התשלום. באופן טבעי, מצבים הם, כפי שכולם יודעים, שונים: רווחה רעה, תלבושת מפונקת או כוח אחר, אבל יש צורך לכל הכוחות שבסופו של דבר, נסו לפתור קשיים ולמלא את התחייבויותיה ללקוח.

עשיר וכמו מעמד גברים מאוד לא מעריץ כאשר התוכניות שלהם ממהר או שהם לא מקבלים את מה שהם רוצים. מצב דומה עלול לגרום למצב סכסוך ואפילו משוב רע.

לאחר

זה לא מגונה לא רק בתחום הפנאי, ובכלל בכל רחבי העולם. שכח את כל הסטריאוטיפים שאדם צריך להסיר מעט מחכה, ולא משנה כמה גברת יכולה להיות כל הזמן קצת מאוחר. זו לא האופציה, אתה לא הולך על תאריך עם מאוורר כדי לארגן חיים אישיים. איך זה לא היה מוזר, אבל לא מתאים להופיע בתאריך - זה איך לחדור.

אנשי עסקים ומיליונרים לא רק יש כמות גדולה של זמן פנוי, יש להם דברים, עסקים, חבורה של טרחה ואפילו משפחות. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שמאמין, זה לא היה קל לך "לדחוף" אתה בלוח הזמנים שלך תאריך נוסף הוא ללא ספק צבוע על פני דקות. יש צורך להדגיש את העובדה כי הלקוח הוא בהתחלה, כל הזמן לבוא בדיוק איך כולם יודעים את הזמן הממונה.

לְגַלוֹת

Y, כפי שאנו מבטאים, כל EPCRATE יש מחיר ממה מתבטאים, הראשי, וכפי שכולם יודעים, 14 השירותים, שם היא מראה את זה וכמה סוף סוף זה שווה. לפני הפגישה עם הלקוח, כל הפרטים הם סוף סוף משא ומתן, הוא נוצר כסכום סופי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אי אפשר לשנות את הדרך ופטחה מביצוע התחייבויות מסוימות, במיוחד אם יש לך סוף סוף קיבל תשלום במלואו.

כמובן, אתה, כפי שהיינו מדברים, אדם חי, ואולי, בשבילך, זה לא, זה הפך לציד משהו לעשות ברגע זה (להשתתף במקום כלשהו, ​​להראות את הכשרונות שלך וכן הלאה), אבל אז זה הכרחי, באופן כללי, לנסות סוף סוף לנסות לדון בו עם הלקוח או להחזיר את החלק של הכספים. היזהר בעת ציור המחיר, לא מבטיח ללקוחות של מה שאתה לא יכול לעשות.

אלכוהול אלכוהול

לעתים קרובות פגישה עם לקוחות עוברים במקומות השעשועים, במסעדות, על יאכטות ומסיבות, שם הרבה אלכוהול ופיתויים אחרים. זכור כי אתה בעבודה לזרוק על עלית עמיד משקאות לא, זה שווה את זה. ובכן, העובדה כי היה חשש משיכרון במשך זמן רב, אתה בקושי יכול להתנהג כראוי וביטול לספק שירותים: לנהל שיחות, ליצור, איך רובנו רגילים לדבר, אווירה רגועה לא.ד '. בשבילך, לבסוף, אתה יכול סוף סוף להיות רע או שאתה משחק איך מצב הקונפליקט הוא, כי לא רק, בסופו של דבר, יהיה לבוש אותך בלקוח מאוד, יעזוב נקודה ענקית על המוניטין שלך כי ליצור קשיים גדולים שלך עם עבודה בעתיד. כולם יודעים שאם זה ציד לאכול, ואז להגביל זכוכית אחת כאילו יין קל או שמפניה ו tsdomi לו כל הערב.

לבזבז את הלקוח ללא ביקוש

כמעט כל הבנות הן רק חושבות שבזה, כפי שרובנו התרגלו לומר,? "זה כסף מיליונר בתפזורת ומכרי, כמו אנשים רבים חושבים, לא יהיה הרבה הנאה אדירה.-. אבל, זה מאוד לא מכובד ביחס ללקוח. אם הלוויין לא השמיע לפני תאריך, כי אתה יכול להתנהג בחופשיות ולעשות מה שאתה רוצה, זה לא כדאי, סוף סוף להיפטר באמצעים שלו. לדוגמה, בנוסף, סוף סוף, להזמין ארוחות יקרות או משקאות במסעדה או במלון, לנצל את השירותים בתשלום במוסד שעשועים ואחרים.

הביאו ג'נטלמן רק, ככלל, יסלח לנערה מקסימה, כמו שרובנו התרגלו לומר, יהירות כזאת, אבל, כפי שהיינו מדברים, כמה גברים כואבים מאוד, לבסוף שייכים כאשר מישהו בלי דרישה הוא מטפס כדי לדבר הארנק שלהם. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לקוחות אלה צריכים גישה מיוחדת. לפני קידום אותם לבזבז, יש צורך להציג אותם על מצב של אופוריה מלאה, באמצעות גבירות טריקים וכל הכשרונות שלהם.

להעלות, כפי שכולם יודעים, נושאים בלתי מקובלים לדיון

למה לא Versa... "Profi" VS "nepro...

מסתכל על פגישה עם הלקוח, אנחנו בהחלט לאסוף מידע נוסף על זה, לחתום, איך להתנהג ומה, באופן כללי, לדבר. איך להיות לידי ביטוי על ידי כל אדם יש נושאים כי עמק שלו כאב, בסופו של דבר, לגרום רגשות שליליים, הם טובים יותר להימנע מהמפלגה. זה סוף סוף שאלה דתית או לאומית, דיונים על המשפחה, בן זוג אישי, כמה נושאים מיוחדים המחוברים, כפי שכולם יודעים, זיכרונות מנוגדים או, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מצבים חיים בעייתיים.

המשימה של Escales היא להפוך את הפנאי של הלקוח קל, שמחה ובלתי נשכח (במובן טוב של המילה). כמו גם כולם יודעים, אז זה לא הכרחי כדי להרגיז כדי לדבר, ואף יותר כועס כל כך.

לשמור על שקט לא להראות כמה מאיתנו כל הזמן אומר שום יוזמה

זה הגרוע ביותר שהוא רק מסוגל לעשות ליווי בתאריך. בוא, תגיד שלום ותשבו כתעריף, לפעמים מחא כפיים בעיניים, נראה מחכה להזמנות. זכור כי אדם לא רק לדבר איתך, מה ואיך לעשות, אתה חייב, לשים את זה קצת, לשפר את עצמי. תאריכים, לשים את זה בעדינות, תלוי רק מן המאמץ המצורף לך. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה לא יכול לשתוק ולהיות פסיבי, על לקוח אחר יכול גם לארגן שערורייה, טוב, ואת זיכרונות מגעילים במצב כזה לא ניתן להימנע.

להסתבך בקונפליקטים

כל הזמן זכור כי אתה לא על תאריך עם החבר שלך, ולכן הלקוח לא צריך להגן עליך ולמשוך מתוך בעיות, למרות שהוא ואדם. נסה להתנהג בחוכמה לא להתנגש עם אחרים, כך הלוויין לא צריך להיות שיחק את התפקיד של האביר.

לקוחות Exchange הם אנשים מוצלחים ומצב, לעתים קרובות ידוע ופופולרי. תאמין לי, הם מאוד מעריכים את הסודיות שלהם ואת המוניטין, ולכן, כפי שהיה, לזרוח פנימה, איך להגיע, רחוב קרבות בגלל כמה היסטרי (אתה), לא סביר. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי מי אתה אומר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

לפלרטט עם גברים אחרים

התנהגות כזו היא רק מובטונה. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה לא מקובל על תאריך עם אדם אחד כדי לדבר עם יש סימנים של תשומת לב, ואפילו יותר פעיל לבצע איך אנחנו כל הזמן מדברים, חברת שיווק ולבסוף למצוא את הלקוחות האחרונים האחרונה באירועים ומסיבות.

הלקוח שילם, וכפי שכולם יודעים, אז כל הזמן ותשומת לבך מחויבים פשוט שייכים לו. לשים לב לעובדה כי נציגים, כמו בראשות, זכר, כפי שרובנו אומר כל הזמן, הבעלים הנוראים, ולכן לא לשחק על רגשות, כדי לאלץ את בן לוויה שלך לקנא, זה היה צורך לחוות רגשות שליליים. זה רע, כפי שהיה, ישפיע על הזיכרון הכללי של אודותיך ואת הפגישה כולה.

לדבר על המקצוע שלך

על העבודה שלך עם הלקוחות עדיף לא להוביל שיחות, איך לא לדון בפרטים של העסקה שלך איך רובנו רגילים לדבר, מקומות ציבוריים. בפרט למסיבות וקבלות פנים, היכן, איך להתבטא, רבים מוכרים, חברים ועמיתיו של בן לוויה שלך. הוא כמעט לא רוצה שכולם מסביב יודעים שהוא, בסופו של דבר, נהנה משירותי ליווי. אם יש לו אגדה (גם אתה אישה, עוזר, או, כפי שמוכרים), ואז לנסות לבסוף לדבוק בתרחיש שהוסכם בעבר. אתה חייב לחסוך את המוניטין של הלקוח.

אין להם כל אלה הנוכחים לפתוח את העבודה האמיתית שלך, ורגעים עובדים או תשלום טוב יותר, באופן כללי, לדון עם הלקוח בלבד לבד.

להשלים תאריך בעצמך

רק הלקוח יכול גם לסיים את הפגישה, זה זכותו. אם הוא, בסופו של דבר, רוצה הרחבה של שירותים, אז אתה חייב סוף סוף להמשיך תאריך איתו. ואולי אפילו לא צריך לומר כי ההסלמה לא נראה ללכת על הבקשה שלהם, אם הם עייפים או שהם עייפים. באופן טבעי, אף אחד לא ישמור נגד הרצון, אבל, כפי שאנו מביעים, מעשה כזה יהיה ברצינות סוף סוף להשפיע על המוניטין שלך. זה אפשרי כי להאמין לזה, כמו שעות נוספות, אשר בשבילך בהחלט לשלם.

בעקבות זאת, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הכללים הרגילים, הפגישות עם הלקוחות תמיד יהיו, לשים את זה בעדינות, לעבור בהצלחה, ואת המוניטין שלך נשאר גושי לחלוטין. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה גורם בסיסי על איך אנחנו מביעים, לפחות איזה תלמיד. לקוחות יהיו, באופן כללי, להשאיר רק ביקורות מצוינות, אשר יתרום להופעתה של המיליונרים החדשים ביותר ויזמים בחיים שלך, ובסופו של דבר, פירושו צרות, כפי שכולם יודעים, העבודה היא לא רק!

Просмотров: 382 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar